• Пет. апр 19th, 2024

Moja planeta - magazin za aktivni život

Foča, Planinarski dom u Zabrani (620 mnv)

ByJovan Jarić

јан 6, 2016

Planinarski dom “Zabrana” nalazi se u borovoj šumi iznad grada na padini brda Crni vrh. Smještajni kapaciteti doma su dvadeset kreveta u tri sobe. Za planinare i ljubitelje prirode koji žele upoznati ljepote Zelengore, Maglića, Volujaka, Bioča, Vučeva, Ljubišnje, Perućice, kanjona Tare, i još mnogo toga što nudi ovo područje, planinarski dom je odlična baza i polazna tačka. Pored smještaja, u domu možete dobiti sve neophodne informacije vezane za planinarenje na ovom području. Postoji više pješačkih staza koje vode do doma i jedan pristupni put automobilom. Osnovna i najbliža pješačka staza iz centra grada (30 min) je pored gradske pijace uzbrdo cestom do šume. Markirana staza dalje nastavlja kroz šumu do doma (20 min). Dolazak: za one koji dolaze autom u Foču, odmah poslije prelaska mosta skreću desno i poslije 100 m lijevo. Na drugoj raskrsnici pješačka staza se odvaja desno a put za automobile nastavlja pravo do kraja asfalta. Dalje nastavlja makadamski put i na raskrsnicama treba skretati desno. (od mosta 3,3 km) Staze i putevi su markirani. Radno vrijeme doma je: radnim danima od 13 do 21, a vikendom od 10 do 21 čas. Domom upravlja PD “Zelengora” iz Foče. Predsjednik Planinarskog drustva „ZELENGORA“ Foča je Momo Mihajlović, a sekretar NIkola Jegdić.

Kontakt: +387 66 961 438, email: pdzelengorafoca@gmail.com oficijelna facebook stranica je: http://www.facebook.com/pdzelengora

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *