• Уто. апр 23rd, 2024

Moja planeta - magazin za aktivni život

Romanija, planinski dom „Kod Nene“ (1200 mnv)

ByJovan Jarić

јан 6, 2016

Planinski objekat je privatno vlasnišvo namijenjen isključivo alpinistima, planinarima, ekolozima, sportistima i svim drugim ljudima dobre volje, koji vole, poštuju i čuvaju prirodu. ima 16 stacionarnih ležaja, kupatilo sa toplom vodom, prirodni izvor ispred kuće, 2 terase sa vrtnim kaminima i parking za ca. 10 automobila. Posjedujemo još 2 placa u blizini ove kuće koji raspolažu strujom i vodom te malom kućom sa 6 ležaja i terenom za oko 10 šatora. Gosti nemaju pristup u ofis i kuhinju, a sve ostalo stoji gostima na raspolaganju. U objektu su moguće sve varijante ishrane u dogovoru sa domaćinom. Do kuće se dolazi putem Sarajevo-Pale, a ukupna udaljenost od Vijećnice do kuće je 25 km. Nakon dolaska glavnim putem u Pale, poslije benzinske pumpe „Majneks“, skreće se lijevo, a zatim prva ulica desno u pravcu Podviteza. Nakon 3km od Pala prema Podvitezu, sreće se lijevo na makadamski put (čim se ugleda crnogorična šuma). Ovim makadamom vozi se 1,5 km, a zatim nailazi asfalt u dužini od 3 km i kad se dođe do česama Careve vode, produži se ravno po makadamu još jedan kilometar, držeći stalno desnu stranu puta. Kuća sa pomoćnim objektima pokrivena je limom svijetlo sive boje i ispred nje ima prostora za parking za oko 10 vozila. Planinarenje, outdoor: Pored alpinističkih uspona za koje posjedujemo printani vodič po smjerima moguće je planinariti na desetak raznih destinacija. Pored kuće prolazi šumski put koji je idealan kao biciklistička staza i proteže se na ca. 40 km do sela Bogovići. Na širem području oko kuće nalaze se 4 pećine (pećina Starine Novaka, Orlovača, Ledenjača i Okapnica) koje je moguće posjetiti u jednom danu. Planinarsko- ekološko društvo „Romanija“ Pale ima obučene i certificirane vodiče za sve planinarske aktivnosti i stoje na raspolaganju, uz prethodnu najavu.

Kontakt: +387 65/ 354 565, Neno. Svaki boravak potrebno je najaviti 5 dana unaprijed.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *