• Чет. апр 25th, 2024

Moja planeta - magazin za aktivni život

Kozjak, Planinarski dom Putalj(460 mnv)

ByJovan Jarić

јан 6, 2016

Ideja o izgradnji doma potekla je 1951. godine. Izgradnja se odvijala u nekoliko faza, a dom današnjeg izgleda završen je 1977. godine. Zadnjih nekoliko godina potpuno je renoviran. Planinarski dom „Putalj“ se nalazi na 460 metara nadmorske visine, a okružen je crnogoričnom šumom. S njega se pruža nezaboravan pogled na Kaštela, Split, Trogir i srednjodalmatinske otoke. Dom se sastoji od dviju sala sa 96 sjedećih mjesta, moderne kuhinje, sobe za domara, triju osmerokrevetnih, šesterokrevetne, te šest dvokrevetnih soba. U prizemlju su dvije odvojene prostorije, svaka sa osamnaest kreveta. Na svakom katu nalaze se dva toaleta i tuš kabina. Dom sadrži centralno grijanje i SAT TV. Pokraj doma nalazi se veliki kamin otvorenog tipa, klupe i stolovi, kao i teren za bočanje. Ispod je prostrani parking. Članovima društva na raspolaganju je i „Veteranska kućica“, koja se nalazi do zoga za balote. Za posjetitelje dom je otvoren 24 sata svaki dan u tjednu, s tim da je radno vrijeme restorana od 08:00 do 23:00 sata. Cijene noćenja, jela i pića pristupačne su kao u svim planinarskim objektima u RH. Kako do nas? Idete iz smjera Splita ili Trogira, vozite se magistralnom državnom cestom D8, kada dođete do glavnog raskižje za u centar K. Sućurca (kod Vatrogasnog doma), ako vozite iz smjera Splita skrenete desno, a iz smjera Trogira skrenete lijevo u ulicu Put Groblja (na karti označena crvenom bojom). Vozie se do mjesnog groblja (Svetište Gospe na Hladi) i kada dođete do raskršća gdje se na lijevu stranu nastavlja asfaltna cesta, a na desnu makadamski put, vi skrenete desno (na karti obilježeno sivom bojom) nakon 100 metara makadamskog puta skrenete lijevo na betonski put i pratie cestu sljedeća 3.5 km i doći ćete na prostorni parking 100 metara ispod planinarskog doma „Putalj“ .
Izvor: www.hpd-kozjak.com

Kontakt: +385 21 78 45 399 (dom), Domagoj Božin; mob: + 385 98/133 20 93, Domar Bartol Popović; mob. 098/131 84 81, www.hpd-kozjak.com, hpdkozjak@gmail.comc

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *